26 Mart 2009 Perşembe

İfot'a mektup geldi bugün, Postacı bana teslim etti mektubu bende bir fincan miss gibi türk kahvesii karşılığnda ifota elden teslim ettim :D çok sevindi, mektup amerıca'daki suti'sinden geliyordu çünkü, şu postacılar ne güzel bir meslekle uğraşıyorlar, teslim ettikleri zarflarda, paketlerde ne hayaller,ne umutlar, ne aşk hikayeleri ne özlemler gizli, herşeyden önce el yazısıyla yazılmış bir mektup bekleyene ulaştığında nasıl sevinçle doluyor yürekler :) Ahhh canım postacılarr çok seviyorum sizi,,, Düğünüme 64 gün kaldı,ben bu arada ne işler yaptım :s bir göz atalım gelinlik + balayı rezarvasyınumuz + uçak biletlerimiz + oturma odamız + yemek odamız + yatak odası :( düğün organizasyonumuz + kuaför randevusu + fotoğraf randevumuz + halılarımız + perdelerimiz :( beyaz eşyalarımız + evimizzz :( Ya daha kiracımız çıkmadı kii, sayın kiracıı lütfen artık evimizden çık detaylara hiç girmiyorum o takımı bu takımı gibi kiracımız çıkar çıkmaz evimizin resimlerini ekliycem :) **************************************************************************************

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder