31 Mart 2009 Salı

yaşasınn yaz geldi :) herkesin içi kıpır kıpır değilmi nasılda özlemişiz güneşi, kısakollu kıyafetleri,rengarenk çiçekleri yaa ben çok mutlu oldum polyanna gibi geziyorum ortalıkta :) yapmam gereken birsürü iş var onlar bile beni negatif etkilemiyor, evet diyorum burdayım ve hepinize yeterim... mesela saat 16:30' da moda evine gitmem lazım gelinlik provası,oradan çıkıp, kursa gidicem,sonrada arkadaşım gelicekk... ama olsunn ben hepsini halledebilirimmm,, fii fiii fiuuuvvvv, Dünya üzemez beni Ölüm korkutabilir mi Sen olmadan bu kalp hissedebilir mi Güneş batmış bana ne Ellerin yok kime ne Yerine koyamadım Razı olamadım sensizliğe Kalpler yanmış yağmur ıslatmış Tanrı korumuş ya sevenleri Son nefesimde elimi sen tutacaksın Son sözlerimi bir sen duyacaksın Meleklerin sözü var bu şarkı geldii aklımaa birden güzel şarkı :) benden bu kadar sevgilerimle... kendimim benim, seni seviyorumm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder