14 Kasım 2010 Pazar

moonsun.noni ve defneyle yaşamak sizi seviyorum

blog olayını tam çözememiş olmakla beraber günlük yazmak konusunda istikrarlı olmadığımı görüyorum, açıkçası yaptığım ufak araştırma sonrasında benim gibi bir çok bloggerın varlığının farkındayım.
yalnız sürekli takip ettiğim ve okumaktan zevk aldığım bloglar yüzünden buradan vazgeçemeyeciğimide biliyorum, defneyle yaşamak blogdaki renkli hayatı yakınen severek takip ediyorum ve noni şimdilerde bebek isteyen sevgili noninin bloguna küçük misafirle birlikte pembe veya mavi renklerin bol bol gireceğinden eminim. aslında blog yazmaya kendimi bulmam lazım blogunu tanıyarak moonsunnla başladım ama monsuun (muniş) biri veya birilerine kızdı ve sadece ziyaretçi okuyuculara açık bir bloger oldu muniş yazım sana ulaşırsa benide davet et seni okumayı çok seviyorum.bu üç ayrı kişilik ayrı insan bi yerlerde sizleri sebepsiz yere seven biri var bunu bilmenizi isteyerek yazdım :) ben ara ara yazıp her gün ziyaret etmeye devam edicem.sevgiler.

1 yorum: