18 Şubat 2011 Cuma

Delimiyim Neyim ??

delimiyim neyim ??

delilik nedir ki? her insan biraz deli değilmidir? hem akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine DELİ ol dünya senin kahrını çeksin...
şaka bi yana bazen herkes psikolojik destek duyar, bende duydum yaşam koçuna gittim, yani bilmem naaptığımın hayatını ben iki karış aklımla (ki bu aralar o da gitti) yönlendiremedim bıraktım benden daha akıllı olduğu yada bu konuda eğitimli olduğu diploma ile kanıtlanmış biri yönlendirsin...
şimdi benim kapalı olan her yerimi yook bu yanlış oldu kapalı olan çakralarımı açıcaz...
ve gerçekten ne istediğimi bulucaz...
öncelikle annanemle dedemin ilişkisine kadar indik.. şaka yapmıyorumm... indikkk, indikk..
Zehiri dışarı atmadan yürek yıkanmıyor ve bir şey bu ne olursa olsun bir şeyin yeri gerçekten boşalmadan yerine yenisi konmuyor...
Bu ilk seanstı, seanslarımız devam edecek ben seans başına 100 TL bayılıcam Koçum beni iyi edecek...
Evet iyi olacak her şey iyi olacak...
ben bu yıl başında blogun ana sayfasına da 2011 sen bana çok iyi geleceksin yazmıştım.. Amman ne iyi geldi anlatamam.. bu kadarına pes (iç ses ( tanrım bu yaşam koçuda bu yazıya benzemesin pelasee))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder