25 Mart 2009 Çarşamba

Günlerdir farklı sayfalara girip farklı hayatları takip ediyorum, aslında bu çok hoşuma gidiyor. Yeni insanlar tanımak hayatlarından ufak kesitlere şahit olmak, çok sevimlii :)
Burada olmanın ana fikri kendi hayatını anlatmak açıkçası ben nereden başlayacağımı bilemiyorum.eğlenceli bir işim var, evlilik arifesindeyim her şey dolu dolu ama nerden başlamalıyım :s
kelimeleri bir araya getirip anlamlı cümleler kurmak ve aynı zamanda kendini anlatmak bu fikir ilk başta çok heyecan verici gelmişti. Şimdi ise tıkanıp kalmak an meselesi, dedim ya dolu dolu her şey son günlerde, hele bir de evlilik, düğün,yeni ev, balayı girince bunların arasına nereye koştursam diye kala kalıyorum bazen, aslında programlı çalışmayı seven biri olarak unuttuğum çok fazla ayrıntı olmuyor :)
şuanda tek yapmam gereken içimde fırtınalar koparan heyecanları burada paylaşmaya nereden başlayacağıma karar vermek :)
en yakın zamanda yine yeni yeniden buluşmak ümidiyle ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder