17 Mart 2009 Salı

uzun zaman oldu düşüncelerimi,yaşadıklarımı yazmayalı, yıllar önce yazdıklarıma şimdi göz atacak olsam insanoğlunun madden ve manen gelişimine delil sayabilirim. her geçen gün dünümüze buruk bir gülümemeyle bakışımız gibi,
en son lisedeyken günlük tutardım, annem ele geçiripte, arkadaşım Aslı'yla karne üzerindeki müthiş photoshop çalışmamızı çözene dek, o yaz tatilini prensesler gibi geçireceğimi düşünürdüm. Günlük yakayı ele verinceye dek düşündüğüm gibi olmuştu ;) sonrasıı karanlık...
ikinci günlüğümüde erkek arkadaşım ele geçirince tedahülden kaldırdım. Onun yakaladığıda 17 yaş maceralarıydı :)
Dedimki kendime madem herkes günlük okumaya bu kadar meraklı işte canlı yayın, günlüğümü herkesin okuyabileceği bir yere yazıyorum artık, Korkularımdan arınarak hayatıma dair yapmak istediğim, yaptığım herşeyi yazarak dünden bu güne kendimdeki gelişimi izlemek istiyorum.
Çok uzattım giriş yazısını çenem bi hayli düşü yine.Yeni sayfalarda yeni günlerde tekrar görüşmek üzere şimdi burada noktalıyorum. Her şey gönlümce her şey gönlünüzce olsun.
Sevgilerimle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder