4 Mayıs 2009 Pazartesi

İyi Haftalar

Ne hafta sonuydu ama aşk, entrika, eğlence, alışveriş, arkadaşlık hepsinden var,Hayat tüm zorluklara, kararsızlıklara, imkansızlıklara rağmen yaşamaya değer ;)
Sabırsızlıkla iki sonuç bekliyorum 1. Bu gün açıklanancak olan ehliyet sınavımın sonucu / şansa bırakamam amam lazım ehliyetii /onurr meselesii
2. Var mısın yok musun da yarışmacı olabilecekmiyim onun sonucu :) aradılar mülakata gittim, napiim şansını deniyorum işte :)
Hafta sonu civcivim (civciv benim sıkı dostum)bize geldi onunla mısır patlattık,bol bol dedikodu yaptık ve film izledik, izlediğimiz filmleri paylaşmak istedim,tavsiye edebilirim.
''burada olan burada kalır'' (içinde cameron olan herşeye eveet)

''bay evet '' güzel filmdi civciv uyukladı biraz :)

bu filmi sona ve geceye sakladık :)sonrada sarılıp uyuduk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder