7 Mayıs 2009 Perşembe

2 Gün Ara Verdim Ve Şimdi Geri Geldim

ben geldim, hoşgeldim :)
iki gün izinden sonraa bomba gibi geldim,dinlendim,gezdim,temizlik yaptım,yenilendim iki güne
neler sığdırdım neler,ehliyet sınavını geçtim :):) alıyorum ehliyeti yuppyy
anneme (pamuğuma) hediye aldım çok cici bir pijama takımı, şimdi kayınvalidem kaldı ona ne alsam acaba kararsızım, belkide cam vazoda bir demet çiçek (evet bu fikri sevdim)
tatile gitmek istedi bu gönül şööyle bir bodrum havası uçursun istedi saçlarını, tekneden cuuup diye atlasın istedi serin sulara geçen sene ne güzeldi öyle :) evet ben bir bodrum aşığıyım aslında cennet ülkemin tüm şehirlerini seviyorum fakat bodrum bambaşka, orada yaz aşkım oldu benim dıııt buraya sansür koymak gerek amaaaan banane yazıcam işte yaz aşkım oldu,sıkı dostlarım oldu,gurbetçiler oldu, orada çalışan yazlıkçılar olduu Canım Bodrum
Yokuş başına gelince Bodrum ’u göreceksin Sanma ki sen geldiğin gibi döneceksin Senden öncekiler de böyle idiler, Akıllarını hep Bodrum’da bırakıp gittiler.tezzz program yapmalı ve temmuz başında basıpp gitmeli buralardan :)
Ama şimdi işime dönmeliyimmm
Byess

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder