30 Kasım 2011 Çarşamba

ben de tutuklu kaldı

var bir tuhaflık ama henüz çözemedim.. Güneş tutulması bitti de, bu güneş ben de tutuklu mu kaldı acep ??


geçen; uzun zamandır takmadığım kol saattimi taktım tabii zavallıcık ileri saat diliminde kalmış, saati geri aldım, tık,tık,tık dedi yarım saat ve sonra son Tıkını verdi durdu.
tamam bu enteresan birşey değil pili bitmiştir,herkese olabilr.
ancak ertesi gün başka bir saatimi taktım o zavallıcık ta ileri saat dilimi kara sularında ilerliyor, aynı işlemi ona da yaptım aynı sonuç onunda başına geldi son tık ta kaldı :(
sevgiili telefonum general mobile ( bakınız ) bu postu paylaştıktan kısa bir süre sonra aldım bu telefonu. hatta bazı arkadaşlar telefonla ilgili olumsuz yorumlar yapmışlar içten
içe (yok yaa siz kullanmayı becerememişsinizdir) dedim.. ama artık telefon yok, öldü, beyaz ışık var sadece :(
zavallı muhabbet kuşum o da son tık'ını verdi ve bu sabah itibarıyle aramızdan ayrıldı :(
lap top'uma virüs girdi aman henüz son tıkını vermedi format istiyor.

işte böyle bir tutukluk mevzu bahiss
her şeye rağmen güzel günler göreceğiz güneşli günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder