2 Ocak 2011 Pazar

02.01.2011



Hoşgeldin,

Yine binbir anlamlar yükledik sana, sonuçta sen her zamanki gibi akıp giden zamanın bir parçasısın fakat onlar içinde öyle önemlisin ki, Çünkü bir sonsun aynı zamanda bir başlangıç, Hayal ettiğim gibi yakalayamadım bu kez seni saat tam 24:00'ü vurduğunda içim coşku dolmadı, tuhaf bir heyecan sarmadı tüm vücudumu, Herşeye rağmen umudumu yitirmeye hiiç niyetim yok, Dileklerim var elbet, mesele süper bir yıl diliyorum, kariyer,para, aşk ve sağlık dolu bir yıl,
Kırdığım tüm insanlardan özür dilerim, Annecim seni çok seviyorum, ve şimdi sonkez alınan bir kararla bundan sonra herşey iki kez düşünülecek, bir sonu yaşarken başlangıcın temelleri çoktan atılmış olacak. HaYat Seni Seviyorum ve Sende Yaşanmaya Değer Çok Şey Buluyorum.
Hadi Bakalım
Rastgele.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder