11 Ağustos 2010 Çarşamba

İçimdeki kötü kadından nasıl kutulabilirim. Bazen dedikodu yapan,bazen gereksiz eleştiren ve tüm masumiyetiyle dinlesede kendini kocaman bir kaosun içinde bulan... İyi insan olmak ??? Nasıl iyi bir insan olabilirim. Etrafımdaki haksızlıklara duyarsız kalamıyorum, Sonra hain olan taraf masum bir ses tonuyla yaptıklarını inkar edince, duyarsız kalamadığıma pişman oluyorum. Tanrım ; ben iyi bir insan olmak istiyorum, erdemli biri olmak istiyorum, bana bir arkadaşım olmayacak bir dedikodudan bahsettiğindee _hadi yaaaa, demek yerine, _olabilir bizi igilendirmez diyebilmek istiyorum. iyi kalpli olmak istiyorum, insanlara karşı şüpheci bakmak istemiyorum, yani polyannna gibi birşey olmak istiyorum, (dağlar,bayırlar,hayvanlar ve sürekli sırıtan bir kız çocuğu) OLMUYOR İŞTE Haksızlıklara duyarsız kalamayan bu zavallı bünyem, içimi kemiren vicdan azabıyla çiftleşerek, orataya dürüst biri olmaya çalışan ama sürekli başı ağrıyan bir çocuk çıkarıyor. Ne yapsam ? Ot gibi de yaşayamam ki.. Hiç bir şeye karışmadan, Bana dokunmayan yılan bin yaşasın, yok yaa Etrafına zarar veren o yılanın başını kimse koparmassa?,, İyi insan mı olacağız yanii. KARAR.... Bundan sonra, beni çook fazla ilgilendirmeyen olaylara minimum karışıcam yok yok hatta karışmıycam, sevdiklerimin canını yakan olursa bir kez konuşucam (ikinciye gerek kalmaycak). Çok fazla yorum yapmamaya özen göstericiim.. Ve iyi kalpli oluciimm.

1 yorum:

  1. merhaba,
    özellikle diktiklerimi ve tasarladıklarımı yayınladığım bloguma beklerim

    http://keddynindolabi.blogspot.com/

    YanıtlaSil