29 Nisan 2009 Çarşamba

MÖNÜMÜZ

Bu akşam müstakbel koca adayım ve sevgili yeğenime yemek sözü verdim, ay sonu olması itibarıyle yemekleri bizzat kendim evde yapacağım :) Aksi halde dışarda bir yemek ısmarlayıp sırf komiklik olsun diye yaptıkları saçma eleştirilerden kurtulup, bu kadar zahmetede girmemiş olurdum :p ama Kader Utansın...
Ve işte mönümüzzzz...
YÜKSÜK ÇORBASI
BENİM SALATAM
FIRINDA MANTARLI PATATESLİ TAVUK
DOMATESLİ PİLAV
MUZLU PUDİNG
Başlangıç olarak Knorr'un binbir zahmetle doğadan toğparlayıp kuruttuğu sebzeleri,binbir çeşit baharatla lezzetlendirmiş olduğu YÜKSÜK ÇORBASI (hiç de kötü bir başlangıç sayılmaz)
Hemen arkasından komşum manavdan almış olduğum çeri domates, göbek salata,mısır ile yapılmış muhteşem BENİM SALATAM :)içine biberli yeşil zeytin ve rendelenmiş kaşar peyniride koymalısınız muhteşem oluyor.
Ana yemeğimiz FIRINDA MANTARLI PATATESLİ TAVUK, tavuğu pek sevmem ama fırına girince pek bi lezzetli oluyor.Yanısıra DOMATESLİ PİLAV ofss yemede yanında yat.
Arkasından MUZLU PUDİNG' i dayarsak (yani ikram edersek :) Tamamdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder