24 Nisan 2009 Cuma

Evim Güzel Evim

Evim diyebilmek ne güzel insanın kendine ait,tamamen kendi zevki ile döşeyebileceği,yalnız kalabileceği en sevdiği dostlarını ağırlayıp, yemek pişirebileceği evinin olması ne güzel, yaklaşık 10 gündür evimin anahtarı bende, (kiracıı gitti,çok şükür) dün iki kez ustalarla birlikte evimize gittik mutfak ve banyoda tadilatlarımız var onun dışındaki boya,badana olayları tadilat değil mecburiyet :D anahtarımızı aldık fakat düğünümüz ertelendi :(, 30 mayısta dünya evine girecektik :) ama giremiyoruz (dışarda kaldık), nişanlımın yakını vefat etti o sebeple düğünümüzü ertelemek durumunda kaldık ''mekanı cennet olsun''. aslında hayallerim yıkıldı çok hazırlamıştım kendimi evliliğe ama her işte bir hayır vardır diyerek bu konuyuda mesele olmaktan çıkartıyorum. bizde rahat rahatt,istediğimiz gibi evimizi döşeyebileceğiz, eylül ayına ertelediğimiz düğünümüz için çok vaktimiz var benim gelinliğim balayı planlarım hazır olduğu için de kendimi evimizin dekorasyonuna adıyorumm :)YANDIK :) şuan itibarıyla elde ne var ? salon takımı , geriye kalanlar ise yatak odası ve sevimli köşe bir koltuk işte ihtiyaçlarım. Biraz açalım; salon takımı = koltuk takımı, tv ünitesi, orta ve yan sehpalar,yemek masası,sandalyeler. ve eksiklerrr off bu yatak odası takımı başıma belaa köşe koltuğu dinlenme odamız için istiyorum onu nasıl olsa hallederim. şimdilik bu kadar. ben gittim,byee

1 yorum:

  1. cok güzel bir duygu bu tatlı telaş umarım gönlünce olur benim evimi düzenlemek mustakbel eime kaldı yurt dısında oldugu için evimizi o hazırlıyor:))

    YanıtlaSil